Baci in gondola





To sam videla natpis uz kolače nalik puslicama u izlogu u Veneciji kad sam ono jednom bila, pa sam svoje puslice nadogradila u tom smeru.



Inače, puslice su mi uspele odlično prvi put nakon ne mnogo pokušaja, jer iskreno, nismo u kući neki ljubitelji te vrste slatkiša. Ja naročito nisam. To su oni kolači (ako uopšte mogu da ih nazoverm kolačima) koji bi kod mene mogli mesecima da stoje a da ih i ne pogledam. Naravno, samo bih ih gledala.



Potrebni sastojci

Za puslice

4 belanca sobne temperature
250g šećera
sok od pola limuna
malo gustog soka od višnje zbog boje ili prehrambena boja

Za krem

100g mlevenih oraha
nekoliko kašičica mleka (koliko da se orasi nakvase)
80g putera
50g šećera u prahu

Postupak

Umutite kratko belanca pa im postepeno dodajte šećer sve vreme muteći srednjom brzinom miksera. Na kraju sipajte i limunov sok. 
Mutite sve zajedno 15ak minuta. 
Obojite ovako pripremljen šam sa nekoliko kapi boje ako želite.
Pomoću šprica rasporedite puslice na pleh obložen papirom za pečenje. 
U prethodno ugrejanu rernu ubacite pleh sa puslicama i na otprilike 100 stepeni sušite ih oko sat i po do dva. 

Dok se puslice peku, tj. suše, pripremite fil.

Orahe poparite vrelim mlekom.
Umitite mikserom puter i šećer. Sjedinite orahe s puterom i šećerom pa sve mutite još oko minut.

Ohlađene puslice spajajte pripremljenim filom.



Ovog puta su mi poslužile i kao dekoracija za tortu.












Comments

Post a Comment

Popular Posts