Novi fusili






Naziv je tako spontano nastao, jer svako ko me dobro poznaje zna da su Novi fosili jedna od omiljenih domaćih muzičkih grupa mog detinjstva.
Fusille inače od svih testenina najređe spremam iz ne znam kog razloga. Ovog puta sam se odlučila za njih jer sam smislila za mene neuobičjeni sos uz pastu.
Naime, za ručak sam kupila piletinu i to batake i karabatake ali neplanirano je bilo više ljudi u najavi pa sam morala da nadogradim meso još nečim. Dohvatila sam pečurke iz frižidera i trknula do radnje po testeninu. Ubrzo smo imali ukusnu gozbu.



Potrebni sastojci

- pakovanje testenine

- 3 do 4 kompleta pilećih bataka i karabataka
- 2 glavice crnog luka
- 2 veće paprike babure
- 400g šampinjona
- konzerva paradajza pelata ili nekoliko komada svežih
- peršun, bosiljkak, biber, so i ulje

Postupak

Ispržite na ulju kratko seckani luk i papriku, dodajte piletinu pa je propržite da dobije blago rumenu boju. Svemu dodajte seckani paradajz i šampinjone. Neka se sve zajedno krčka oko pola sata na srednjoj jačini ringle. Na kraju začinite i dosolite pa umešajte skuvanu testeninu. 












Comments

Popular Posts