Pasulj pizza



Da li da spremam gibanicu ili pizzu? Ili pasulj?
Spremiću sve.



Pasulj pizza

Za nadev sam pripremila

200g crvenog pasulja (imala sam konzervu, vi možete kuvani ako više volite)
2 struka mladog crnog luka
200g kačkavalja
sos od paradajza - domaću šalšu



Za testo sam upotrebila

250g mekog brašna
120ml tople vode
četvrtinu kocke kvasca
dve kašike maslinovog ulja
so

Umešeno testo sam pokriveno ostavila da naraste. 
Podelila sam ga na dva dela, razvila uobičajeno tanko i položila na pleh obložen papirom za pečenje.
Navedene namirnice za nadev sam rasporedila preko jednog testa.
Drugu pizzu sam napravila sa sirom, pečurkama i krastavcima.
U zagrejanoj rerni na 220 pekla sam pizze oko 12 minuta.




A onda sam ispekla gibanicu.


* * *

Protekli vikend zove mi se Beograd i kolači.












Comments

Popular Posts